جهان اطلاعات

جدیدترین مطالب علمی، فناوری وکاربردی جهان

 

با افزایش تعداد ابزارهای الکترونیکی در همه خانه ها خروجی های برق برای ابزارها و وسائلی که باید شارژ شوند اهمیت یافته است، ابداع یک شارژر جدید با هدف ارائه یک خروجی برق برای تمام ابزارهای الکترونیکی می‌تواند پایانی برای تمام شارژرهای خانگی باشد.

 قسمت جلویی این دستگاه شارژر پورت های یو اس بی از 2 تا 10 ولت است که می تواند برای تمام انواع وسایل قابل حمل چون تبلتها قابل استفاده باشد.



::ادامه مطلب::
نوشته شده در جمعه 5 خرداد 1391برچسب:,| ساعت 16:11| توسط حسین رستمی زاده|

6-367.jpg

اخيرا يک تيم تحقيقاتي از مؤسسه فناوري ماساچوست با استفاده از نانوليتوگرافي موفق به توليد واکسن شده است. اين کار مي‌تواند هزينه توليد واکسن را به شدت کاهش دهد. استفاده از نانوذرات در توليد واکسن‌ها مي‌تواند هزينه توليد آنها را به‌ شدت کاهش دهد.


::ادامه مطلب::
نوشته شده در جمعه 5 خرداد 1391برچسب:,| ساعت 16:6| توسط حسین رستمی زاده|

تصاویر کفشهای ویژه مبتلایان آلزایمر

استفاده از فناوری سیستم موقعیت یاب جهانی در تولید کفش می‌تواند به مبتلایان آلزایمر و افرادی که از آنها مراقبت می‌کنند این اطمینان را بدهد که هرکجا که بروند محل قرارگیری آنها روی نقشه مشخص است.کفشهای هوشمند مجهز به موقعیت یاب جهانی دربرگیرنده یک گیرنده موقعیت یاب جهانی و یک سیم کارت برای ارسال موقعیت کفشها است که به یافتن مبتلایان به آلزایمر کمک می کند. در بریتانیا تعداد افراد مبتلا به آلزایمر 800 هزار نفر است و پیش بینی شده که این تعداد ظرف یک دهه آینده از مرز یک میلیون نفر نیز تجاوز کند از این رو آئترکس به عنوان تولید کننده این کفشها اظهار داشته که از این فناوری می تواند برای افزایش حمایتهای از بیماران مبتلا به آلزایمر بهره بگیرد.



::ادامه مطلب::
نوشته شده در جمعه 5 خرداد 1391برچسب:,| ساعت 16:0| توسط حسین رستمی زاده|

 

 

قفل در که شاید قدمت آن در هر شکلی به هزاران سال برسد، در جدیدترین نوآوری فناوری با یک برنامه اجرایی به عنوان "یونی کی" برای تلفنهای هوشمند آی فن و اندروید جایگزین شده است.

 برنامه اجرایی " یونی کی" (UniKey) سیگنال بلوتوثی از طرف تلفن آی فن، اندروید یا بلک بری کاربر به دستگیره قفل که جفت همین برنامه اجرایی است، ارسال می کند.کاری که کاربر باید انجام دهد این است که وقتی به در می رسد سطح خارجی قفل را در نقطه ای که زبانه الکترونیکی قفل وجود دارد لمس کند؛ همین تماس هنگامی که کاربر محل را ترک می کند و می خواهد در را پشت سر خود قفل کند نیز صورت می گیرد.درحالی که فرونکردن کلید در قفل و چرخاندن قفل می تواند متقاعد کننده باشد، ممکن است تا اینجا این مطرح شود که توانایی این سیستم برای محدودیت دسترسی به نسخه های کپی شده از کلید چه راهکاری اندیشیده است پرسشهایی مطرح شود.

برنامه اجرایی قفل کردن فیزیکی با کلیدهای مختلفی چون کلیدهای زمان دار یا یکبار مصرف همراه است

برای مثال هنگامی که مهمانی وارد خانه شما می شود می توانید کلید خانه را از طریق یک پیام متنی به تلفن وی منتقل کنید.این کپی از کلید می تواند یک بار مصرف باشد تا تاریخ مصرف خاصی برای آن تعیین شود. حتی بدون توجه به این که چه تاریخی برای آن انتخاب شده شما می توانید در هر زمانی که خواستید کلید را منقضی کنید.افرادی چون خدمتکاران منزل نیز می توانند کلیدهایی داشته باشند که تنها در مواقع خاصی در را باز کند.اگر کاربر به هر علتی تلفن همراه خود را از دست بدهد، قفل خود را با تلفن جدید تنظیم می کند. این قفل همچنین دارای یک کلید فیزیکی است که در صورت گم شدن تلفن باید از آن استفاده کنید.

 

این برنامه با سیستم عاملهای تلفنهای آی فن، اندروید و بلک بری کار می‌کند

برای افرادی که از تلفنهای هوشمند استفاده نمی کنند نیز کلیدی مجهز به بلوتوث طراحی شده است.شرکت یونی درنظر دارد این فناوری را به شرکتهای بزرگ عرضه کند اما فروش این محصول بین 149 تا 199 دلار هزینه خواهد داشت.


نوشته شده در جمعه 5 خرداد 1391برچسب:,| ساعت 15:40| توسط حسین رستمی زاده|


تصاویر خط تولید یکی از ابرخودروهای فرمول یک که به نحوی ساخت و تولید خودروی جدید این کارخانه را به عنوان دومین تیم قدیمی فرمول یک نشان می‌دهد، منتشر شد.

 درهای کارخانه خودروسازی مک لارن که از سال 1998 صرفا اتومبیلهای فرمول یک طراحی می کند به روی یک عکاس باز شده تا از فناوری این کارخانه تولید اتومبیل جدید MP4-12C عکس بگیرد. این ابرخودرو با قیمت 266 دلار به فروش می رسد.تصاویر گرفته شده از داخل کارخانه 62 میلیون دلاری که مک لارن امیدوار است بتواند بهترین ابرخودرو بازار را عرضه کند.ماه نوامبر گذشته دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا پس از 18 ماه طراحی و ساخت مرکز تولید مک لارن را افتتاح کرد، اکنون با گذشت شش ماه از مراسم افتتاح رسمی، مک لارن از یک عکاس نوجوان دعوت کرده تا از روند تولید اتومبیل در این کارخانه عکاسی کند.قطعات اتومبیلها سوار می شود و پیش از عبور از هرگونه آزمایشی رنگ می شوند و پس از تکمیل این ابرخودرو باید در آزمون راننده 30 کیلومتری شرکت کند.این مرکز که توسط نورمن فوستر طراحی شده در حال حاضر 750 کارشناس دارد که روی اتومبیل MP4-12C مک لارن کار می کنند.این کارخانه فاصله بسیار دوری با خط تولید فورد مدل تی دارد، نخستین کارخانه از نوع خود که 100 سال پیش در سال 1914 افتتاح شد.این کارخانه 32 هزار متر مربعی دربرگیرنده کارهای تولید ابرخودرو هشت سیندلی در هشت مدل است که هر روز از کارخانه بیرون می آیند. هر اتومبیل طی 12 تا 14 روز ساخته می شوند.

 

نمایی از فناوریهای این خط تولید درحالی که افراد ماهر روی این خودروها کار می کنند

 

750 نفر بین این وسائل نقلیه و ماشینهای مجلل آماده شده حرکت می کنند

 

درحالی که اتومبیل به مراحل پایانی نزدیک می شود یکی از کارگران اتومبیل را از نزدیک بررسی می کند

 

با گذشت 100 سال از ساخت اولین خودرو، امروز رایانه ها و رباتها به انسانها در ساخت خودروها کمک می کنند

 

کارگران هر اتومبیل را به صورت دستی رنگ می کنند تا درخشندگی کامل داشته باشد

 

خودروهای آماده شده باید پیش از ورود به بازار در آزمون رانندگی شرکت کنند

نوشته شده در جمعه 5 خرداد 1391برچسب:,| ساعت 15:38| توسط حسین رستمی زاده|

 
بزرگترین دوربین عکاسی دنیا + <a href="http://tehrankids.com" >عکس</a>

 

دریچه دیافراگم آن 6 متر قطر دارد و نور از طریق این دریچه به فیلم تابیده می شود. برای هر عکس دریچه دوربین حداقل 35 دقیقه باز می ماند.

 

 

بزرگترین دوربین عکاسی دنیا + <a href="http://tehrankids.com" >عکس</a>

 

ابعاد بزرگترین دوربین عکاسی دنیا 13.7 در 48.7 در 24 متر است. این دوربین غول پیکر در مکان نگهداری هواپیماهای از رده خارج در کالیفرنیا ساخته شده است. برای ساخت این دوربین غول پیکر عکاسی دو ماه زمان صرف شده است. در ساخت این دوربین از 2,229 مترمربع پلاستیک، 1,300 گالون فیلتر فوم، 2.4 کیلومتر نوار و 40 اسپری مشکی استفاده شده است.

ابعاد فیلمی که برای عکاسی با این دوربین استفاده شده 10 در 34 متر و وزن آن 544 کیلوگرم است.

 

 

بزرگترین دوربین عکاسی دنیا + <a href="http://tehrankids.com" >عکس</a>

 

از 80 لیتر مایع برای حساس کردن بوم به نور استفاده می شود:

 

 

بزرگترین دوربین عکاسی دنیا + <a href="http://tehrankids.com" >عکس</a>

 

دریچه دیافراگم آن نیز 6 متر قطر دارد و نور از طریق این دریچه به فیلم تابیده می شود. برای هر عکس دریچه دوربین حداقل 35 دقیقه باز می ماند.

 

 

بزرگترین دوربین عکاسی دنیا + <a href="http://tehrankids.com" >عکس</a>

 

از 600 گالن از مایع قدیمی ظهور عکس بر ایجاد عکس استفاده می شود همچنین پس از ظهور عکس از 1200 گالن مایع ثابت کننده نیز استفاده می شود. در نهایت نیز عکس با لوله آتش نشانی و فشار شدید آب شسته می شود. نتیجه این عکاسی بزرگترین عکس دنیاست که در پایین مشاهده می کنید.

 

 

بزرگترین دوربین عکاسی دنیا + <a href="http://tehrankids.com" >عکس</a>

نوشته شده در پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:,| ساعت 18:55| توسط حسین رستمی زاده|



شرکت NEC مدتی است که در کار تولید باطری های باریک و نازک است، اما جدیدترین نسخه باطری های ORB این شرکت که مخفف organic radical battery است، تنها 0.3 میلیمتر ضخامت دارند. یعنی آنقدر باریک که می توان آنها را در یک کارت اعتباری به کار برد.

این شرکت می گوید فناوری جدید اش (ORB) حتی از باطری های لیتیومی بهینه تر است و چون باطری ها توسط پرینترهای مخصوصی چاپ می شوند، می توان آنها را با مدارهای الکترونیکی هم مخلوط کرد.

با این وضعیت می توان به کارت های اعتباری نمایشگرهای قابل انعطافی اضافه کرد و با این باطری ها هم انرژی مورد نیاز آنها را تامین نمود. تصورش را هم بکنید که یک چیپ وای-فای هم به این مجموعه اضافه شود و دیگر خودتان می توانید در مورد کاربردهای این مجموعه حدس بزنید.

نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,| ساعت 1:27| توسط حسین رستمی زاده|

 
 
 
 

 
eyeclops-bionicam.jpg

در دوران نوجوانی همیشه بعد از ظهر ها با یک  ذره بین به دنبال کشف حشرات جدید و بررسی علمی! آنها بوده ایم. اما حالا دوران دیجیتال فرا رسیده و دیگر استفاده از یک ذره بین برای کنجکاوی ها کافی نیست.

این وسیله به نام EyeClops ساخته شده تا همان مشاهدات را بسیار بزرگ تر از قبل، روی مانیتور LCD ببینید. کافی است که وسیله را مثل ذره بین به چیزی نزدیک کنید تا این گجت آن را برایتان تا 400 برابر بزرگتر نشان دهد و تصویر آن را روی مانیتور دستگاه ببینید. این دستگاه دارای یک حافظه ی USB نیز هست که از طریق آن میتوانید تصاویری که میبینید در آن ذخیره کنید و روی کامپیوتر مشاهده کنید. ( در مورد کیفیت تصاویر چیزی ذکر نشده است ) این میکروسکوپ قابل حمل با قیمت 70 دلار ارایه میشود.

 
 
 

نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,| ساعت 1:26| توسط حسین رستمی زاده|


 
rear-view-mirror-gps.jpg

اینکه آینه ی عقب ماشین به جای یک آینه ی مقعر معمولی یک مانیتور LCD باشد که تصاویر را از طریق یک دوربین نشان میدهد به اندازه ی کافی جالب هست. اما وقتی که به این آینه ی دیجیتالی یک GPS هم اضافه کنیم قلب بسیاری از عاشقان اتومبیل های پیشرفته را شاد خواهیم کرد. و این چیزی است که شرکت DSUS تولید کرده و نام آن را DS-400GB گذاشته است.

 

قسمت نمایشگر این آینه عقب پیشرفته از یک مانیتور 4 اینچی تشکیل شده که تصاویر پشت ماشین را با کیفیت بالا از طریق یک دوربین نشان میدهد. در کنار آن هم بخش GPS قرار گرفته که شاید یکی از بهترین محل ها برای قرار دادن GPS درون خودرو باشد.

برای اینکه بیشتر عاشق آن شوید این را هم اضافه میکنیم که نمایشگر آن از نوع لمسی است. ضمنا سیستم بلوتوث نیز در این آینه تعبیه شده که میتواند با Hands free موبایل شما هماهنگ شود. از طریق مانیتور این وسیله میتوان فایل های ویدیویی را هم پخش نمود و البته این دستگاه ورودی کارت حافظه ی SD/MMC و USB را نیز دارد. و در آخر نیز یک جفت اسپیکر داخلی را هم به این مجموعه اضافه کنید.

 

نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,| ساعت 1:25| توسط حسین رستمی زاده|

سکنری برای شکار کلمات سخت

 

چرا همه از خواندن یک متن انگلیسی واهمه دارند؟! شاید به دلیل عدم داشتن تسلط کافی به زبان انگلیسی و دامنه وسیعی از لغات چندان تمایلی به مطالعه متون به زبان انگلیسی دیده نمی شود. اما اخیرا یک شرکت کره ای به نام Unichal موفق به طراحی و ساخت نوعی اسکنر شده که می تواند با دکمه ای شبیه به کلیک موس تصویری از کلمات سخت را که خواننده در تلفظ و یا معنی آن مشکل دارد تهیه کند و آن را به بر نامه هایی نظیر دیکشنری های آنلاین گوگل و یا ویکی پدیا که می توانند بر روی کامپیوتر های رو میزی فعالیت داشته باشند انتقال دهد. در هنگام مطالعه متنی به زبان دوم دیگر نیاز نیست دیکشنری قطوری را با خود حمل کنید. تنها با داشتن این اسکنر می توانید کلمات را شکار کرده و در اسرع وقت از معنی آنها مطلع شوید. شرکت سازنده اعلام کرد این محصول به زودی با قیمتی حدود 90 $ به بازار عرضه خواهد شد. من که تر جیح میدهم از بر نامه دیکشنری گوشی موبایلم استفاده کنم تا اینکه 90 دلار بابت این اسکنر پرداخت کنم!

نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,| ساعت 1:22| توسط حسین رستمی زاده|

 

 

 

همانطور که شرکت مایکرو سافت در نمایشگاهCES2008 به همگیمان قول داده بود بالاخره زیباترین و هوشمند ترین صفحه لمسی دیجیتال خود را به بازار عرضه کرد. این محصول که با نامMicrosoft Surface وارد بازار شده خیلی زود طرفداران زیادی را برای خود پیدا کرده است.کافیست تا گوشی موبایل خود را بر روی این سطح هوشمند بگذراید. هیچ محدودیتی برای نوع و مدل گوشی در کار نیست. خیلی خود این سطح هوشمند منو و محیط گرافیکی گوشی شما را تشخیص داده و آن را نمایش میدهد. شما می توانید همانند رویاهایتان با انگشت خود بین فایل های موجود در محیط حرکت کنید. این سطح هوشمند قابلیت آن را نیز دارا میباشد که دو و یا چند گوشی متفاوت را در یک لحظه شناسایی کرده و محیط های گرافیکی آنها را نمایش دهد. با این کار امکان مقایسه منو ها برای خریداران موبایل به راحتی فراهم خواهد شد. در بخشexplore موجود در حافظه این سطح هوشمند می توانید آخرین اطلاعات جغرافیایی مربوط به هر نقطه از کره زمین را مشاهده کنید. از قیمت تمام شده این محصول هنوز خبری در دسترس نیست . همین قدر را می دانیم که هنوز کسی جرات خرید آن را به عنوان یک کالای شخصی پیدا نکرده است!

نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,| ساعت 1:15| توسط حسین رستمی زاده|

 
 
sony_xdv_w600_narenji_ir.jpg

سونی یک تلویزیون جدید را به خط تولید براویا اضافه کرد. آخرین ورژن اضافه شده یک LCD شصت اینچ نیست! بلکه یک تلویزیون قابل حمل 4 اینچ ضدآب است که برای استفاده در حمام طراحی شده است. تلویزیون براویای XDV-W600 بطور کامل ضد آب است و تا عمق یک متری تقریبا به مدت 30 دقیقه بدون آسیب باقی می ماند و به کار ادامه می دهد. البته نگران برق گرفتگی هم نباشید! این گجت قابل حمل با باطری داخلی قابل شارژ می تواند تا 23 ساعت به پخش برنامه ادامه دهد. و مهمتر اینکه با حافظه داخلی 2 گیگابایتی آن می توانید برنامه های مورد علاقه تان را ضبط کنید. همچنین گیرنده اف ام آن هم بسیار جالب و کاربردی به نظر می رسد.

ولی برای همه افرادی که خواهان استفاده از این تلویزیون هستند بسیار متاسفم، زیرا این دستگاه بدلیل اینکه فقط توانایی دریافت برنامه های شبکه رادیو تلویزیونی 1seg را دارد، در خارج از ژاپن قابل استفاده نیست.

نوشته شده در سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,| ساعت 22:25| توسط حسین رستمی زاده|


 

panny3dhd.jpg

بیشتر تصویر برداری های سه بعدی حداقل به دو دوربین فیلم برداری مجزا نیاز دارند. اما دوربین فیلم برداری جدید پاناسونیک این دو را با هم مخلوط کرده است و نتیجه آن چیزی شده که در تصویر می بینید.

 

دوربین جدید که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده قادر است که به صورت Full HD تصاویر سه بعدی را ضبط کند و دارای دو لنز مجزا است که دو کلیپ ویدیویی مستقل را روی حافظه فلش ضبط می کند.

 

هنوز هیچ خبری از زمان یا قیمت این دوربین منتشر نشده اما فکر می کنم دیدن تصویر نمونه این دوربین هم برای خیلی از علاقمندان به فیلم برداری جذاب باشد.

 

نوشته شده در سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,| ساعت 22:24| توسط حسین رستمی زاده|

 
یک شرکت آلمانی به تازگی گجت کوچکی ساخته که با اتصال به آیفون،آیپاد یا آیپد می تواند کار یک تب سنج خوب را انجام بدهد. این گجت که به همراه اپلیکیشن مخصوص عرضه می شود از اشعه مادون قرمز برای اندازه گیری دمای سطوح یا مایعات استفاده می کند. کافی است اشعه را به قسمت مورد نظر بتابانید و درجه حرارت آن را روی صفحه آیفون خود مشاهده کنید.

مزین بزرگ این دماسنج نسبت به دیگر دماسنجهای پزشکی آن است که نیازی به تماس با سطح مورد نظر ندارد. شرکت سازنده هم اعلام کرده که این ابزار از نظر دقت چیزی کمتر از همتایان سنتی خود ندارد.

قابلیت های دیگر این گجت به اپلیکیشن آن بر می گردد. شما می توانید برای هر فرد پروفایل خاصی تعریف کنید. داده های او را جمع آوری و ارسال کنید یا تغییرات آن را مشاهده و تحلیل کنید.

نوشته شده در سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,| ساعت 22:21| توسط حسین رستمی زاده|

اگر چه خیلی‌ها معتقد هستند که مغز اکثر حیوانات بدوی از هر «روبات هوشمندی» برتر است، اما واقعیت چیز دیگری است. ما داریم به سرعت به آن روزی نزدیک می‌شویم که بتوانیم سخت‌افزارهایی چنان پیچیده بسازیم که با قابلیت‌های یک مغز طبیعی هماوردی کنند.

این یک خیالپردازی از جنس فیلم تبدیل‌شوندگان (Transformers) نیست و نباید هیچ هراسی از بابت یک روبات خرابکار مسلح که سعی دارد در آینده نزدیک بر دنیا چیره شود داشته باشیم. واقعیت خیلی جذاب‌تر از این تخیلات است و به طور بالقوه می‌تواند پیشرفتی عظیم در زمینه ساخت دستگاه‌های روباتیک، دارو و درمان، و نیز علوم اعصاب به همراه آورد. کاری که در ادامه مطلب با آن آشنا می شوید.

 

نوشته شده در سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,| ساعت 22:20| توسط حسین رستمی زاده|

جدیدترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری سامسونگ با نام Samsung ST200F روانه بازارهای جهانی می شود.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام،  سامسونگ به تازگی دوربین جدیدی با نام ST200F را در بازارهای جهانی به معرض نمایش گذاشته است.

ST200 Red 3Qtr عرضه دوربین‌ هوشمند سامسونگ مجهز به فناوری ارتباطی Wi Fi این مدل که ابتدا در نمایشگاه CES 2012 معرفی شد از جمله دوربین‌های هوشمند شرکت سامسونگ مجهز به فناوری ارتباطی Wi-Fi است که قابلیت آپلود مستقیم تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی این دوربین را به شبکه‌های اجتماعی و یا کامپیوتر کاربران جهت تهیه نسخه پشتیبان فراهم می‌آورد.

از جمله دیگر امکاناتی که بوسیله قابلیتWi-Fi این دوربین در دسترس قرار دارد می‌توان به استفاده از صفحه‌نمایش اسمارت‌فون‌ها بعنوان چشمی دوربین و جریان بی‌سیم تصاویر توسط برنامه Mobile Link اشاره کرد.

دیگر ویژگی‌های اصلی ST200F شامل صفحه‌نمایش ۳ اینچی HVGA، لنز عریض با ۱۰ برابر زوم اپتیکال، وضوح فیلمبرداری ۷۲۰p HD و چندین و چند امکان نرم‌افزاری متفاوت از جمله Picture in Picture، Motion Photo، Split Shot، Panorame و Magic Frame اشاره کرد.

نوشته شده در سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,| ساعت 22:17| توسط حسین رستمی زاده|

ساعت هوشمند سونی، وسیله ای کوچک و مبتنی بر اندروید است که با وصل شدن به بند همراه آن می‌تواند به یک گوشی هوشمند، تبدیل شود.

این دستگاه می‌تواند از طریق بلوتوث به گوشی اندرویدی داخل جیبتان وصل شود و بسیاری از کارها اعم از خواندن پیام ها و ایمیل ها و چک کردن شبکه‌های اجتماعی از طریق آن بدون آنکه گوشی را از جیبتان خارج کنید انجام شود.

smartwatch main image 620x440 ساعت هوشمند سونی مبتنی بر اندروید و اتصال آن به گوشی اندرویدتان!

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ZoomIT، برای یک طرفدار اندروید که همه نوع محصول اندرویدی دارد، یک ساعت هوشمند اندرویدی نیز می‌تواند جذاب باشد. یک ساعت مچی اندرویدی که از طریق بلوتوث می‌تواند به گوشی هوشمند گوگلی‌تان متصل شود.

پل همنت، رئیس واحد خدمات مشتریان آمریکای شمالی بخش ارتباطات موبایل سونی گفت: ساعت هوشمند اولین محصول جانبی هوشمندی است که به صورت یکپارچه به گوشی هوشمند متصل شده و دسترسی و تجربه کاربری آن را گسترش می‌دهد.

smartwatch message image 940x2701 ساعت هوشمند سونی مبتنی بر اندروید و اتصال آن به گوشی اندرویدتان!

ساعت هوشمند که هدف طراحی آن استفاده از چند نمایشگر می‌باشد، دسترسی به محتوا و سرگرمی را در حال حرکت و به صورت زنده فراهم می‌کند.

سونی می‌گوید که ساعت هوشمندش ضد گرد‌و‌غبار و ضد‌ لک است. این محصول به همراه یک بند مچی لاستیکی مشکی ارائه می‌شود ولی می‌توانید پنج رنگ دیگر آن (صورتی، سفید، سبز نعناعی، خاکستری و آبی) را نیز به انتخاب خود خریداری نمایید.

این وسیله از طریق USB شارژ می‌شود، تا ۴ روز شارژ نگه می‌دارد و با دستگاه‌های مجهز به اندروید نسخه ۲٫۱ به بالا کار می‌کند.

[

نوشته شده در سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,| ساعت 22:15| توسط حسین رستمی زاده|





 

احساس خستگی در طول روز به همگی دست خواهد داد مخصوصا اگر جزو کاربران دائمی لپ تاپ ها و یا کامپیوتر های رومیزی باشید. برای هیمن بود که آقای Dippmann بالشتی نرم و راحت برای کاربران لپ تاپ ها طراحی کرد. این بالش  نا خود آگاه بر روی کتابها خواب می روند اما شاید تا کنون احساس خستگی در طول روز به همگی دست خواهد داد مخصوصا اگر جزو کاربران دائمی لپ تاپ ها و یا کامپیوتر های رومیزی باشید. برای هیمن بود که آقای Dippmann بالشتی نرم و راحت برای کاربران لپ تاپ ها طراحی کرد. این بالش متناسب با ابعاد لپ تاپ ها ساخته خواهد شد. هر وقت که خسته شدید می توانید درب سیستم را بسته و بالش لپ تاپ خود را بر روی آن گذاشته و آرام بخوابید. جالب آنجاست که این بالش به کمک اسپیکر های داخلی می تواند برایتان موسیقی پخش کرده و یا در ساعتی مشخص با آلارمی شما را از خواب بیدار کند. خلاصه آنکه داشتنش می تواند همانند داشتن یک لپ تاپ ضروری باشد. قیمتش و زمان ورود آن به بازار را هم نمی دانیم. فقط گفتیم که از حالا به خود وعده خواب رویایی میان روز را بدهید

نوشته شده در یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:,| ساعت 22:15| توسط حسین رستمی زاده|

flatshare_narenji_ir.jpg

این یک اصل است. هر چه قدر که فضای بیشتری در اختیار داشته باشیم بیشتر ریخت و پاش میکنیم و نا منظم تر می شویم. شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که چند دقیقه ای در یخچال خود به دنبال قطعه پنیری برای صبحانه کاووش کنید و نهایتا نا امید خود را از یخچال بیرون کشیده و از خوردن صبحانه منصرف شوید. چاره اش اینجاست. یک یخچال جم و جور و مرتب به دادتان خواهد رسید. 

 

یخچالی که تصویرش را مشاهده میکنید طرح یک مبتکر ایتالیاییست. قرار است طبقات این یخچال به صورت ماژولار خریداری شده و بر روی بیس سفید رنگ اصلی که کارخانه اصلی یخچال می باشد قرار گیرد. خودتان می توانید انتخاب کنید که یخچالتان چند طبقه با چه نوع تقسیم بندی داشته باشد. این طرح هنوز در حد یک ایده است . به محض ساختش من اولین نفر خواهم بود که با هر قیمتی آن را خواهم خرید.

نوشته شده در یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:,| ساعت 22:7| توسط حسین رستمی زاده|















قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت